nedelja, 6. januar 2013

No, začeli smo se slikati!



To pa hkrati pomeni, da smo začeli s trdim delom. Moram priznati, da smo imeli lep začetek. Lepo vreme je v ekipo pospremilo novega člana Pečnik teama, trikratnega svetovnega prvaka v sledenju, Rajka Žagarja, ki bo s svojimi dolgoletnimi izkušnjami in uspehi ekipi pomagal k zadanim ciljem.



Tokrat smo trenirali v soboto in nedeljo. Razpoloženje v ekipi je bilo po zimskem spanju odlično, sam smo bili že vsi željni novih treningov in novega znanja, ki nam ga je prinesel Rajko. Tudi on je začel na novo trenirati s svojo novo nemško ovčarko. Veseli me, da mu je moje dosedanje delo na sledi, predvsem pa na poslušnosti in obrambi zelo všeč. Dejal je tudi, da smo zaupanja vredna ekipa z dobrimi odnosi in pravimi cilji. Za to se moram zahvaliti svoji ekipi in Koroškemu kinološkemu društvu, ki nam je omogočilo dva dneva nemotenega dela na poligonu v Ravnah. Res je, da je bil vikend naporen zame in za ekipo, vendar ko sem po končanem treningu videl zadovoljne obraze, sem pozabil na vse pretege mišic, ki so mi jih zadali štirinožci na obrambi.


Dvodnevno druženje smo zaključili z veliko željo po novih treningih in lepih rezultatih, za katere pa vemo, da jih bomo lahko dosegli le s trdim in kvalitetnim delom. Vsem našim prijateljem pošiljamo lepe pozdrave in sporočamo, da smo živi bolj kot kadarkoli prej!







Ni komentarjev:

Objavite komentar